Iğnenizin ismi ne acaba benimde b 12 vitaminim 87 çıkmıştı doktorum norogrizovim diye bir iğne verdi sağlık ocağına vurdurmaya gittiğimde bu hamilelere kesinlikle vurulmaz diyerek dodex marka iğne verdi kafam çok karıştı sonuçta kadin doğum doktoru daha iyi bilir diye düsündüm