Kızlar merhaba yenidoğan ikizlerim var şuan 20 günlükler özel hastanede doğum yaptım ama bebeklerin kontrollerini şehir Hastanesi’nde yaptırmak istiyorum onun için şehir hastanesinden randevu Alicam mesela ayın 15 ine Alicam ama randevular gözükmüyor. Bilen biri yardımcı olabilir mi birde gittiğimde doktor bakmamazlik yapmaz değil mi yani özelde doğum yapmışsın çocukları da oraya göster gibisinden laf yaparlar mı bir kişi böyle bişey söyledi de bakmıyorlar diye inanmak istemedim yani ileriki zamanda kalça ultrasonu falan çekilecek hepsini şehir Hastanesi’nde yaptirmak istiyorum o sebeple ilk bı muayaneye götürmem gerek diye düşündüm