Turunculu Yaşadığım yerde klima ile ısındığımız için sadece hava kuruyor. Oda hava nemlendiricisi kullanıyormusunuz ? Hangi marka önerirsiniz ?
newmommmyy2 Turunculu bizdede aynı sorun var deerma f301 aldım akşamdan sabaha kadar çalıştırıyoruz bize çok iyi geldi valla burnum ağzım kuru uyanıyordum sayesine rahat ettim
Turunculu newmommmyy2 sırf bebek için istiyorum , biz klimanın kendi nemi ile idare ediyorduk ama bebiş olunca zorlanırım . Belki ufo bile yakabilirim ekstra