Merhaba hanımlar. Ilk hamileliğimi ögrendiğimde 6+6 iken ilk kontrolüme gittim. 6+3 aama haftasıyla uyumlu dedi doktor. Ben de 6+3 olduğunu varsayarak gün saydım, geç döllenme olmuştur dedim. Bugün 10+2 olmasi gerekiyordu gittim, ultrasonda 9+6 çıktı yine geriye sardı. Doktor haftasına göre uyumlu dedi ama içime kurt düştü. 2 seferdir gidiyorum 3 gün geri gidiyor. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı, endişelenmeli miyim?