Sumeyye7322 bende alfamet kullanıyorum protein kaçağı var yel böbrek olduğum için zorluyor beni hastaneye yatırdılar gözlem altında olmak için ama hiç bir tedavi uygulamıyorlar sadece tansiyon takibi nst bakıyorlar bende hastahane de duramadığı için kendi başıma panik atağım olduğu için imza atıp çıktım herhangi bir durum olduğunda ne bilim migde bulantısı görmede bozukluk tansiyon yüksekliği geçmeyen şiddetli baş ağrısı olduğunda acile gel dediler bende öyle çıktım Allahım inşallah hayırlısı ile geçer bu günler sağlıkla bende beneğimde birbirimize kavuşuruz 🥺