Kızlar bir sorum olacaktı 2. hamileliğim ve doğumuma 1 ay var. oğluma kendisi için yatak aldık oğlum 3 yaşında ama ne yaparsam yapayım beşiğinden vazgeçemiyor yatağında yatıyor gece kalkıp beşiğine geliyor çocuk doğduğu zaman da gelip yatmasından korkuyorum uykuyla ölü birdir ansızın uykuya dalsam çocuğu bile boğar diye düşünüyorum sizce nasıl beşikten vaz geçirebilirim napmalıyım?