
Hanımlar merhabalar yirmi gün önce vakumlu kürtaj oldum kanamam yok denecek kadar azdı hatta yoktu desem bile doğru olur betam dokuz gün sonra 8 e düşmüştü 833 den fakat içimde parça kalmış bi hafta önce yeniden kürtaj oldum ondan sonra da yine hiç kanamam olmadı bi iki defa lekelenme tarzı oldu şimdi de kasıklarımda bi ağrı olunca acaba yumurtlama mı dedim ovulasyonu da ilk defa yapıyorum sizce bu yumurtlama mı oluyor internette bakınca kürtajdan yirmi gün sonra yumurtlama dönemine girilmiş olur diyor bende merak ettim açıkçası şimdiden teşekkürler 🌸🌸🌸