Ben ptesi hsg çektirdim dayanılmayacak bir şey değil korkup kasma kendini vajinayı açıyorlar yine o çok etkilemiyor beni ama rahme girerken biraz acı oluyor ilacı verirken sadece hafif baskı hissettim ağrı bile denmez bi de çıkarırken biraz acıdı sonrasında hiç sıkıntı çekmedim filme girmeden antibiyotik ve ağrı kesici alıyorsunuz o gün ağrım olmadı sonra da olmadı başka ağrı kesici almadım 1 hafta antibiyotik verdi. Bende de pcos var tüm testleri yaptırmış oldum diğer Ay adet olunca gidicem bakalım inşallah en kısa zamanda hayırlısıyla kolaylıkla nasşp etsin hepimize