cansuk34 Merhaba. Kürtaj sonrası antibiyotik kullandınız mı. Doktor hem serum şeklinde uyguladi hemde bir ilaç verdi 4gun içmemi söyledi ama midemi ve böbreklerimi çok kötü yaptı.
Grimsi cansuk34 evet antibiyotige rağmen enfeksiyon değerim yüksek çıktı şuan hastanede yatiyorum damardan da veriliyor ihmal etmeyin için mutlaka