Glr95 canım bende esenyurtta oturuyorum özel elıtyum hastnsıne gıdyorum Akbatı avm arkasında kalıyor. Melıh bestele gıttım hayat 1 kaç doktora denemek içime sınenı bulmak ıcın valla melıh bestele giden var çok reklamında var bende oyuzdn gttm ama hıc hıc ısınamadm fazla kılıyla hamıle kaldım zatn bana sureklı uyarı verdi korkuttu hıcbı doktor öyle korkutmamıştır benı . Yanı pskolojık oalrak etkıledı. Yanı muanesıde sıradan abartı bsy yoktu . Suankı doktorumdan çok memnunum çok güler yüzlü ve çok destek verıyor ve çok profesyonel çok rahatlatıyor içimizi muanede eşimle benım