bysnmrv Arkadaşlar bat 1 Kasım, bugün kahverengi leke geldi, yerleşme kanaması olduğunu nasıl anlarım farkı nedir inşallah adet olmuyorumdur 😔
GirlandBoy_Mom bysnmrv leke şeklinde kahverengi veya açık pembemsi bi renkse yerleşmedir canım kırmızı olunca zaten adet kanaması
1202 bysnmrv ben 2gun once yawadim cnm koyu kahve reng peceteye sildikde geliyordu sadece az oncede test yaptim cok cok silik ikinci cizgi belirdi sanirim yerlewme yawadim 2gun once
mamaofgirls bysnmrv ben 10 Temmuz da normal regl olmustum 12sinde bitmişti reglim zaten hep kısa sürer neyse 16sında leke görmüştüm kahverengi tek seferlik minicik sonrasında asla gelmemişti hatta bende lekelendiğimi düşünmemiştim herhalde içerde kalandır devam eder felan bekledim ama damla şeklinde geldi ve sonrası yoktu 🥹bitemedim herhalde mi diyordum ta kiii bir daha regl olmayana dek 🥶 inşallah gönlünüzden geçen oluuur❤️
1202 eedkcc ben 2gun once yawadim cnm koyu kahve reng peceteye sildikde geliyordu sadece az oncede test yaptim cok cok silik ikinci cizgi belirdi sanirim yerlewme yawadim 2gun once
momBg eedkcc lekelenme vs kanama devam etti mi acaba kaç gün sürdü ve erken gebelik testinde mi öğrendiniz 🌸🌸
eedkcc 1202 testinin fotoğrafını iletebilir misin ben ilişki üzerinden max 4-5 gün geçti benden ama çatlama zamanına denk gelmişti şimdi bat 4 kasım ama bu gün lekelenme oldu
eedkcc momBg Merhaba canım ever predictor de öğrendim cok silik çıkmıştı regl tarihinden üç gün önce lekelendi lekelenmem devam ediyor henüz bir sıkıntı yok dedi çünkü iki katı iki katı ilerliyor 12-13 gün sonra bebisin görünmesini bekliyoruz progestana başlayacağım
momBg eedkcc çok sevindim senin için🌸💖bende şuan lekelenme yaşıyorum bazen kahve bazen çok minik kırmızı yarın regl olmazsam test yapacağım 🙈umarım regl çevirmez
eedkcc Zyap belirti olmadı ben denemelik test yaptım silik çkktı test kannvereyim dedim kanda da çıktı
eedkcc momBg bende rahimde kan görünmemesine rağmen azar azar kanamaya çevirdi inşallah değerlerde bir sıkıntı çıkmaz üstüne görme yaşıyorumdur
anneeolmkkk Benimde dün nokta gibi kahverengi bir leke oldu sizce yerleşmeyle alakalı olabilir mi adetime 1 hafta var
momBg eedkcc inşallah ya hamilesindir isteyen herkes olsun cidden kendim üzüldüğüm için anlıyorum seni🥹 benim kahverengi şuan açık kırmızı renge döndü test yapsam negatif göreceğim kesin regl oldum🥹
eedkcc momBg Vallahi ben de anlamadım betam yükseliyor ama adet oluyorum resmen 🥲 hayırlısı olsun balım daha sağlıklı sıhhatlı olsunlar da can sıkmayalım nasip meselesi
momBg eedkcc inşallah yine haber et beni güzel haberlerini bekliyorum senin beta da yüksek ya bence güzel ilerleyecek🎀🎀🌸