Sedanurrrk1 ilk önce gece saat 2de nişan geldi, sancım yoktu yattım uyudum sonra sabah saat 6da ağrıyla uyandım sancı sıklığını ölçtüm direkt 5dk da birdi. İlk bebek bir yerde toplanıyor gibi oluyor sonra karından adet ağrısı gibi ağrı başlıyor bele geçiyor ağrı sonra kasıklardan çıkıyor toplam 40sn civarı sürüyor anlamaman imkansız, ben sancıyı evde çekmek istedim 9gibi kanamam başlayınca mecbur hastaneye geçtik saat 10du, 5cm açılmam vardı hemen yatış verilmedi yatış verildiğinde saat 12olmuştu 15.15te de bebişimi kucağıma aldım. Benim açılmam hızlı ilerledi açıkcası. Toplam 9saat sancı çektim sadece bir saati çok zorlayıcıydı o da son açılma kısmıydı artık, doğum bile inanın o kadar ağrılı acılı geçmedi🥰