12betul Ada1111 tabi ki Betül 💕 benim adım Beren ilk kızımın adı 💕 Bana sorarsan isim kaderine inanıyorum ben Beren’ler biraz mız mız ve asi oluyor 😂 Benim adıma göre de sakinim uyuşalım neşeli cana yakınım
e_blue_sky_a Ada1111 betül derken bi “bet” Demiş oluyoruz bence betülü eleyin. Beren zarif bir isim berrin olsun berna olsun bunlar, da, fena değil veya Beril anlamlarını bilmiyorum ama berra diye de bi isim vardı
Aymerah Ada1111 Betül , Hz Meryemin lakabıdır yani güzeldir. Kızımın ismi Meryem , ben Meryem Betül olabilir diye düşünmüştüm ama eşim tek isim istediği için sadece Meryem koyduk. 🌿