Elif_bykk 39. Haftama kadar öyle devam etti kasıklarımda Ağrı batma falan vardı ama hiç sancım yoktu 39+0 da suyum sızıntı şeklinde gelmeye başladı böyle iç çamaşırımda avuç içi büyüklüğünde, ben altıma kaçırdım sandım ama altıma kaçırmak için hiç bi neden yoktu yani hapşırmadım öksürmedim gülmedim durup dururken geldi bende kadın doğum acile gittim onlar kulak çöpü gibi bişeyle test ettiler ve suyun geliyor dediler daha sonra doğumhaneye çıktım hala sancım falan yoktu alttan muayene ettiler o anda nişanım geldi nişandan 10 dk sonra açılmam başladı 1cm açılma olunca hafif sancımda başladı ama benim bebek iriydi Dr doğum anında omuzu takılabilir risk alıyor musun dedi bende korktum hayır dedim ve sezaryen oldum 😂