Melmer Arkadaşlar bebek hareketlerimi hissediyorum ama vc de küçük bi nokta kadar kan pıhtısı gördüm bi akıntı birşey yok çok korktum bi sorun yoktur dimi kasık agrıları normal bu dönemde diyorlar
Mervisko24 Melmer Doktorum kanama kırmızı renkli ise mutlaka gel demişti bana kahverengi ise sorun değil ama yinede her kanama risktir sen takibini yap dedi bence git için rahat etsin
Melmer Kızlar nerden geldiği belli değil afedersiniz basurumda var beklicem tekrar wcye gidecegim ama agrı sızı bişi olmazmı Allah korusun bişi olsa
[silindi] Canım gebeliğin hiçbir döneminde hiçbir kanama normal değildir demişti doktorum. Bence ihmal etme bir hastaneye git. Geçmiş olsun
Melmer [silindi] canım kanama değilki bi pıhtı gibi nokta kadar ama basurdanda olmuş olabilir diye düşündüm bebek oynuyor hala ama takip edicem en ufak kırmızı bi akıntı bile görsem gidicem rahat olmaya çalışıyorım
Melmer [silindi] Belki okuyup merak edenler olur dr baktı bir sorun yok ultrasonda çok şükür kanama vs ♥️