taurusbaby Arkadaşlar selam ben gebeyim fakat hamileliğime 6 gün kala predictor test yaptım silik çizgi bile yoktu betam 1.20 cıkmıstı fakat adet günüm 220 betam çıktı size tavsiyem erken gebelik testi yapmayın doktorlar da önermiyor
Merve_kucuk taurusbaby Bende hep adet gecikmesini beklerim☺️ kızımda ve bu hamileliğim de gecikmenin 4.günü test yapmıştım 😌
Mavikizkaracocuk Ben gecikmeden önce yaptım sonuç aldım orada kaç gün önce % de kaç oranla dogru sonuç alacağınız yazıyor 6 gün önce yapmışsınız çok erken
taurusbaby Mavikizkaracocuk doğru fakat testime bakar mısınız başlıklarına bakın hep erkenden yapılıyor ve bu yanlış işte
HandeNur22 Ben de kan vermeye gittiğimde kadın doğumda li hemşire biz idrar testleri dikkate almıyoruz demişti güvenilir değil pozitif yada negatif dikkate alınmıyor dedi