xwoman
İkizlerim için 4 boyutlu ultr. yaptırmak istiyorum . Hani şu doğmadan önce yüzünü canlı bir şekilde ortaya çıktığı ultrasondan . Avrupa yakasındayım . yaptıran anneler var mı ? ne kadar a yaptırdınız ? birde ikiz olunca 2 katı alıyorlar sanırım .