Cansu_Demirtas ben şöyle yapmıştım. Büyük şeyleri almıştım 16. haftada filan. Büyük şeylerden kastım bebek arabası park yatak puset gibi şeyler. 24. haftadan sonra da diğer kalan tüm şeyleri aldım kıyafetler, bakım ürünleri, bez, ıslak mendil, alt açma örtüsü, pamuk da dahil. 28’de her şey yıkandı ütülendi dolabına yerleştirildi. 30’da hastane çantasını hazırladım. 32’de halıları yıkamaya verdim. 33’de dip köşe temizlik için abla gelecek. 34’de yatak filan kurulacak, puset giydirmesi yapılıp her şey arabaya yerleştirilecek ve artık doğum için beklemeye başlayacağız. Ben sezaryen istiyorum muhtemelen her şey bittikten bi 4 hafta sonra da doğum olur allahın izniyle. O zamana bi kere daha dip köşe temizlik yaptırılır 🥰🥰🥰 benim genel şeyler bunlar şuanda 32+4 haftalık hamileyim 😍😍