30 a yakın hekim ve hastane araştırdım. Kendi kriterlerime, aklıma kalbime uygun olan dr Nezaket kadıoğluyla birlikte ilerliyoruz. 16. Haftada takibe başladım. Şimdi 30. haftadayım gayet memnunum detay detay açıklıyor. Biz sormadan söylüyor. Mesajlara hemen dönüyor. Yanımızda hastaların telefonlarını hemen açtığına şahit oldum muayene esnasında. İçime sindi. Tavsiye ederim.