Mervemm06 öncelikle panik yapma, benim kızımda da tam 10 günlükken oldu. Doktorumuza attık hemen temiz bir bezle silin dedi artış olursa gelin dedi. İnanmadığım için hemşire arkadaşıma da attım o da aynısı dedi, gaz çıkarma hareketleri, yanlış tutma, çok kucağa almadan kaynaklabilir veya kendi kendine akmış da olabilir dedi. Yüz üstü yatırın dedi. Yine de doktorunu bilgilendir canım yoksa takip edip kontrole götürün bugün. (Biz o gün bebek fotoğraf çekimi yaptırmıştık sanırım o sebep oldu:/) ama hiç yormamıştık sabit yatmıştı hep bebeğim