Kızlar merhaba ben 32+0da çalışabilir almıştım 37ye kadar da çalıştım daha sonra çalıştığım kurum benden 37+0 da çalışamaz raporu da istedi doktorum da sistemde zaten iznin başlamış ben tekrar rapor veremiyorum sistem kabul etmiyor deyip durum bildirir raporu verdi yani bir kağıda 37 haftalık olduğumu çalışamayacağımı yazıp kaşe bastı verdi neyse çalıştığım kuruma bildirdim bunu kabul etmiyoruz doğuma kadar olan günlerinde ücretsiz izinde göstericez diyorlar benim anlamadığım şuan tüm sistemlerde zaten analık iznim başlamış olmalı ücretsiz izne nasıl ayırabilirler beni istirahat raporu al ozaman diyorlar onu da sistemler zaten analık izninde olduğun için vermiyor ne yapacağımı şaşırdım özel takipçiydim yarına devlet hastanesine randevu aldım ama yarın da 37+2 oluyorum aranızda böyle birşey yaşayan bilen varsa yardımcı olursa sevinirim