Feroo kuzum anestezi olmadan mümkün değil yapılması. İşlem sırasında hiç ağrı acı hissetmiyorsun korkma. 2 kez olmak zorunda kaldım maalesef tecrübelerimle söylüyorum varsayımla değil ♥️ Sonraki süreçte hafif regl ağrısına benzer ağrın oluyor sadece o kadar. Doktorun antibiyotik ve ağrı kesici veriyor zaten ağrı kesiciyi ağrın olduğunda kullanırsın ama antibiyotiği aksatma lütfen çok önemli çünkü. Benim ilk kürtajında kanamam 10 gün sürmüştü ikincisinde yaklaşık 3 hafta kanamam oldu az az leke şeklinde. İkisi de normal korkma. Zaten kürtajdan sonra ilk regl genelde 40 gün sonra oluyor. Doktorun ilişki konusunda da sana bir süre verecek lütfen dikkat et doktorunun söylediklerine göre hareket et. Çünkü kürtaj sonrası rahmimizin bir toparlanma süreci oluyor onu en steril şekilde geçirmemiz bizim için en sağlıklısı. Şimdiden geçmiş olsun ♥️