Asmnkrk 7+3 haftalık hamileyim kalp atışını duydum amw mide bulantısı,baş dönmesi, tiksinme v.b belirtim yok şüpheleniyorum
Osse Asmnkrk şüphelenecek birşey yokki herkeste aynı belirti olacak birşey de yok canım ne güzel bulanmasın miden işte
58Vildan Asmnkrk canim hic şüphelenme ne güzel rahat gecicek hamileliğin cok sukur bende 9 haftalık hamileyim benimde boyle bir sikayetim yok sadece sabahlari cok az bulantim oluyor. Rabbim bu sureci kolaylıkla atlatabilmemizi nasip eder insallah
Deryadeniz Asmnkrk anlamıyorum neyden şüpheleniyorsunuz bulantımı istiyorsunuz???? Şuan çok sinirliyim. Benim hala bulantım var hergün kusuyorum sonrada ağlıyorum😢😢 Neden böyle yapıryorsunuz bulantınız yok diye hava mı atıyorsunuz??!!! Biz midesi bulananlara yapmayın bunu çok üzülüyoruz 😢😢
DuyguveNil ne güzel hiç bulantın yok 🙂 benim bulantılarımda akşam oluyordu çok yediğimde ve belli kokulara karşı onun dışında midem bulanmadı. çok şanslısın bence 🙂 dert edineceğin bir durum olduğunu düşünmüyorum
Asmnkrk Deryadeniz hava atmakla hiç alakası yok cnm sadece ilk gebeliğim ters giden bişey mi var diye şüphe ediyorum tecrübesiz olduğum için herkesçe oluyo nie bende olmuyor diye
GkeCanKaran Deryadeniz haklısın cnm bnde bugun 4 kere kustum sinirden ağladım. Cok zor gerçekten.bulantı yaşamayanlar şükretsinler bnce. Allah yardımcımız olsun
pamuksekerinannesi Asmnkrk Dua et hiç olmasın cnm.. Benim de hiç bir belirtim olamamıştı ta ki 8.haftanın sonlarına doğru başlamıştı bide tatildeydik dönerken içim dışıma çıkmıştı😞 4.ayın sonuna kadar devam etti hergün her saat ayaklarımı yere vura vura nefesim kesilerek kusuyordum.. Şimdi 29.haftaya doğru gidiyorum 2 gündür sabahları yine başladı ama grip oldum ona yoruyorum 😞
MerveBlentAydn Ayy bulantı tiksinti kadar insanı zorlayan bi durum yok hamilelikte Allah kimseye yaşatmasın yaşamayanlar içinde ne güzel bi durum olsa gerek ben 5 aylık oldum hala ara ara oluyo
Ceren35 Mide bulantisindan dogru duzgun bir sey yiyemiyoruz sanslisin sen bundan suphelenmek biraz garip gercekten mide bulanmasi bebegin yasadigu anlamina gelmez ki 🙂
GkeCanKaran Asmnkrk ya bnce şükret 13.haftama girdim bugün 7,haftamda başladı bulantılarım hala geçmedi cok zor bşy ne yapsam geçmiyor.😭