sekerleme 5+5 im keseyi gördü doktor ama bebegi göremedigini söyledi haftaya yeniden gel yeniden bakalım dedi bu haftalarda normal mi acaba boş gebelik olabilir dedi korkuyorum
burcuyilmazzz38 sekerleme 5 haftalık iken doktora gittim kese vardı bebek yoktu erken daha dedi 7 haftalık gittim ozaman görüldü bebek ve kalp atısı
didm6134 sekerleme banada öyle yaptılar 2 kere gıtmem de görmedım tek kese var dedı 9haftada tekrar gidip hem bebişi hem kalp atısını duyduk ☺️
Harika38 sekerleme merhaba bende adete göre 7. Haftadayım 5. Haftada keseyi gördük ama bebeği daha bugün gördük ve sadece 2mm daha 🥹 daha çok minikler ancak yani samanlıkta iğne arıyoruz. Stres yapmayalım güzel düşünelim güzel olsun her şey inşallah 💐🫶🏻
burcuyilmazzz38 sekerleme valla bende aynıydım hatta burayada yazmıştım duyar mıyım korkuyorum diye smdı 14 hafta oldu rabbim isterse olur içini rahat tut
Harika38 Mavikizkaracocuk kalp atışı için en az 4 5 mm olması gerekiyormuş henüz 2mm olduğu için duyamadık haftaya tekrar gideceğim
didm6134 sekerleme eminim sizinde öyle olacaktır takıntı kuruntu hiç yapmayın stresten uzak olun yeterli ☺️
Harika38 sekerleme amin amin bende 2.5 senedir istiyordum gerçekten zor bir süreç Rabbim gönlümüze göre versin 🫶🏻
Sbuzma @sekerleme canım bende bugün gittiğimde adete göre 7+3 ultrasonda 6+1 kese ve minicik nokta şeklinde bebeği gördü kalp atışı için net konuşmadı 2 hafta sonra gel dedi
sekerleme Sbuzma haftaya cumaya kadar bekleyecegim net olarak görmek için inşallah cuma günü görürüz 🥺