İlk haftalarımda benim de aynıydı canım. Yerleşme ağrısı demişti doktorum. Epey şiddetliydi hatta iki büklüm oluyordum ben. Şiddetli bir adet sancısına benziyordu sonra bi anda geçiyordu. Bana kalırsa normal ama yine de içinde bir kuşku varsa acile git. 🌷