peaceandlove 20 haftalıgız geçen hafta ilk hissetmeye başladım ama hergun hissetmiyorum sanki ya ya da ben mi anlamıyorum bebek hareketi olduğunu bilmiyorum😣 bu haftalarda çok hissedilir mi acaba doktora mı gitsem içimi endişe kaplıyor
aslaninannesi7 peaceandlove 27 haftalık olduk canım hala bazı günlerde kıpır kıpır bazı günlerde hiç ses yok normal dedi doktorum. Endişelenme sakın o haftalar zaten daha erken ☺️
Yaseminmur26 Haftaya kadar hareketler düzenli olmaz zaten canım hiç merak etme kafana takip kendini de bebeği de strese sokma
peaceandlove aslaninannesi7 çok sağ olunn analık resmen delilikmiş karnımı dinlemekten kulağım kocaman oldu😂😂😂
aslaninannesi7 peaceandlove gerçekten öyle hem güzel hem endişe verici. İlk olunca birde insan daha da evham yapıyor herşeye. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌸
busraanneoluyor Benimde 2. Hamileliğim.19 haftadayiz başlarda sanki daha çok pıt pıt hissederdim. Şimdi ise neden hissetmiyorum normal mi acaba …. Hissetmemek???