sukran_kyaa Kızlar 29 haftalik gebeyim 2 gündür çok kötü soğuk algınlığı çekiyorum ne denediysem atlatamadım onerileriniz var mi
aslaninannesi7 sukran_kyaa bende öyleyim 4 gündür bugün biraz daha iyiyim. Bol bol sıvı aldım. Tavuk suyuna bol karabiberli limonlu çorba içtim o çok fayda ediyor. Mandalina portakal yedim sürekli. Birde sirke içtim o da faydalı canım. Dene istersen. Geçmiş olsun 🌸
Nurcanyokus6 sukran_kyaa 6haftalik hamileyim bende oksuruyorum çok kötü pekmez karışımı içiyorum ama fayda etmiyor 🤧
Gmzcngz Bende aynıyım 2 gün hasta 1 gün iyiyim neden böyle oluyor anlamadım 🤦♀️ Ballı karabiberli süt Mandalin portakal çorba Ve bol su 😪
sukran_kyaa Gmzcngz ballı süt çorba limon mandalina su ıhlamur her şeyi denedim daha kötü oldum tersi tersine bide son 1 saattir çok fazla mide bulantısı başladı
aslaninannesi7 sukran_kyaa bir kaşık sirkeyi yarım bardak suya karıştırdım canım direk içmedim. Gargara da yapabilirsin boğazında ağrı şişlik varsa
Yogurtlupilav Bende 6.-7. Haftalarımda çok hasta oldum, doktora sordum parol alabilirsin dedi. 2 gün kullandım baya etkisi oldu, sizde doktorlarınıza danışarak zarar vermeyecek ilaçlar alabilirsiniz
Yogurtlupilav Bende 6.-7. Haftalarımda çok hasta oldum, doktora sordum parol alabilirsin dedi. 2 gün kullandım baya etkisi oldu, sizde doktorlarınıza danışarak zarar vermeyecek ilaçlar alabilirsiniz.
sukran_kyaa aslaninannesi7 zaten boğazım çok kötü yutkunamıyorum bile bu arada beyaz sirke mi elma sirkesi mi
aslaninannesi7 sukran_kyaa elma sirkesi canım bak bir kaşık al boğazında gargara yap çok faydasını görürsün şimdi yap istersen birde sabah yap bütün mikropları kırıyor