Kızlar merhabalar nasılsınız ?
Çok şükür hamileliğin şu son 1-2 haftaya kadar çok rahat geçti ama artık çok ağırlaştım ağrılarım başladı bebek çok toplanmaya başladı karnım çok sert ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum benimle aynı durumu yaşayanlar var mı?
Sizlerin nasıl gidiyor ? 🌸