Kızlar selam, temmuz ayında boş gebelikten kürtaj oldum. 2 ay sonra tekrar denemiştik ilk ay tutmadı bu ay da aşırı kasık ağrım vardı adetime 3 gün var diye test yapmadım çıkmayınca üzülüyorum :/ yalnız kasık ağrım şiddetlenince korktuk hastaneye gittik beta bakıldı 0.10 çıktı hamile değilsin kontrol edelim dedi alttan muayene etti bir şey göremedim dedi neden olabilir anlamadım..