BTop
İlk bebeğimi haziranda doğurmuştum. Acemilik bir sürü hastane çıkışı aldım bazılarını bir kere bile giymedi. Çocuğum zıbınla geçirdi yazı.
Yani sadece ilk günler için ince bir hastane çıkışı yeterli gerisi hep başlarda yarım kol sonra askılı zıbın, barbatöz tarzı şeylerle geçti. Battaniye olarak incecik bir penye battaniye iyi olur bir kaç tane de müslin örtüyle bütün yazı geçirebilirsiniz(doğu Anadolu’da falan yaşamıyorsanız tabi 🫢)
Yaz bebekleri masrafsız oluyor yatırımı ilerki aylara yapın 🥲