Napiyorsunuz kizlar? ben 37.haftamdayim bugün pek halsizim ve bas ağrim var🥲13 kasımda dogumum var (planlı sezeryan) korkularim başladı.İlk bebeğim, tırsıyorum, bi yandanda heyecan doluyum. gece uyuyamadigim ve gaz sancilarim icin dogursam artik derken, bir yandanda kalsin içimde daha rahatiz diyorum😂 Bebeğim erkek, bugüne kadar beni hic üzmedi sükür, guzel gebelik gecirdim.Artik zorlaniyorum ama🥴 yoruluyorum,belim ağriyo bir tencere yemek yaptigimda bile🥲