minikmucizem20 merhabalar, geçmiş olsun öncelikle. Ben karbonhidrat ve şekeri tamamen çıkarttım. Akşamları sebze veya et, tavuk, balık tüketiyorum. Haftanın bir gündür bakliyat ekliyorum. Yanında mutlaka yoğurt ve salata var. Bulgur yada basmati pilav yiyorum birde yanina 2-3 kaşık. Kızartma yemiyorum, et yemeklerini ızgara yada fırında yapıyorum. Bir diyetisyenden de yardım aliyorum. Şimdilik iyi gidiyor. Fakat diyette olmak çok zorluyor maalesef , canimin istemeyeceği şeyleri bile artık canım çeker oldu 😢