Ceylantt ay o kadar şey yazdım ki uygulama kapandı gitti yazdıklarımın hepsi.
Benim ikinci gebeliğim ilki eylülde doğmuştu aydın gibi sıcak bir memlekette bu bebiş planlı şekilde nişanda doğacak fakat ilki 34 haftalık erken doğum olduğu için bu da erken doğabilir ne zamana göre alışveriş yapacağımı kestiremiyorum. Öncelikle kesin olarak şu bilgiyle hareket ettim bunu doktorum söylemişti biz hangi mevsimde hangi ortamda nasıl bir kıyafetle duruyorsak bebişimiz bunun iki katıyla o ortamda durabilir örneğin biz tshirtleysek o tshirt üstüne uzun kol biz uzun kolluysak o üstüne bir ceket tulum vs vs bu şekilde hesaplamalıyız. Ayaklar ve baş her zaman aman her zaman kapalı olmalı yaz ayında ayaktan çorabı çıkarıp uyuturum ama nisan ayı için hangi şehirde olduğunuz önemli. Yenidoğanlar soğuğu direkt ayaktan ve baştan alırlar ayrıca geniş büyük ve kruvaze zıbınlar tercih etmeyin göğüs bölgesi açık kalır çok kolay ciğerlerini üşütebilir buna çok dikkat edin henüz bizim gibi yağ tabakaları oluşmadığı ve uzun bir süre oluşmayacağı için yaz dahi olsa bazı bölgelerin kalın olmaya ihtiyacı var. Bu bilgiler doktorlar ebeler tarafından söylenmiş şeyler çok acemi bir anneydim ama panikataktım ödüm kopardı bişey olacak diye o yüzden bir bir dinledim tüm söylenenleri çok şükür bugüne kadar oğlum ne hasta oldu ne ciğerini üşüttü bin şükür maşallah maşallah maşallah ama ilk iki ay için çokta bişey almayın şak diye büyüyorlar elinizde anı diye kalır hepsi 0-3 kıyafete yüklenmeyin hergüne 2 zıbın şeklinde 2 patikli pantolon şeklinde düşünebilirsiniz inşallah bezini taşırmaz da yeter ne alınacaksa 3-6 ve sonrasında alınmalı