2 embriyomu genetiğe göndermiştik bitanesi çok iyi hiçbir sorunu yokmuş ötekinin genetiği bozukmuş ..
Dr embriyoda sıkıntı yok ozmn “katil hücre öldürücü “” tedaviye başlayacağız dediii adetin 2. günü muayene gideceğim hem rahmi hazırlayıp orada o işleminde gerçekleştirip tek embriyo transfer yapıcaz dedi