Emel_11 Doktorumuz bugün bebeğin kafası ve bacakları 1 hafta önden gidiyor dedi korku dolu bakınca korkulacak bişi yok göbek olması gerektiği gibi dedi ama bilmiyorum içim bir tuhaf oldu bu durumu yaşayan var mı aranızda yada normal doğuran 🥲