Kızlar 26 yaşındayım. 3 yıllık evliyim.. eşimin değerleri düşük hiç hamile kalamadım.. aşılama yada tüp bebekle hamile kalabilirsin dediler… adetim çok düzenlidir. Her ay adetime 10 gün kala göğüs agrım başlar.. bu ay asla belirtim olmadı.. kasıklarım bile ağrımadı.. 2 gün önce adet günümde kahverengi leke geldi.. ve halen kanamam sökmedi.. hayatımda ilk defa böyle bişe yaşadım.. bu sabah baktığımda az ve kahverengi akıntım vardı.. sizce neden böyle oldu