14+4 Haftadayım, ilk gidişimle beraber totalde 3 kez gittim. Özelde de takipliyim oraya da iki kez gittim. Bir de ikili test için perinatolojiye gittim bir kez. Ayda bir gel dediler bana. Sağlıklı ilerleyen bi gebelikse bir sıkıntı yaşamazsanız gitmeseniz de sorun yok bu arada ama insan merak ediyor