SerpilG Damlin ben kullanıyorum 36+6 oldum şimdilik çatlamadım. İnşlh çatlamam. Ailemde çatlamadık yok bu arada. Sabah akşam sürüyorum 7 Aydan sonra. Öncesinde 1 defa sürüyordum. Birde bol su içmek çok önemli bence
Damlin Ben de 18 haftalik hamileyim suan hergun suruyorum kasintim filan hic yok. Belki de cok kilo almadigim icindir .