elvan_ylmz 9 haftalik hamilegim bebegimin kalp atışı duyulmadi ama kese büyümüş doktor 1 hafta sonra bidaha gel dedi oyle olan varmi ?
Hatice_11 elvan_ylmz bende yaşadım kuzum 9 haftaya kdr bekletti Dr . Ama duyulmadı kürtaj oldum . 6. Haftada duyulur en erken 7. Ve 8. Haftada mutlaka duyulması gerekirdi . İnşallah bir mucize olur . Geç döllenme mi acaba seninki Dr ne dedi
elvan_ylmz Hatice_11 bisey demedi gec dollenme hakkinda cuma gunu baska doktora gidicem . Yani aldirmak isteseydim bugun alcakti ama istedigimiz icin bekliyelim dedi
Hatice_11 elvan_ylmz aynen tek Dr da kalma ben 3 Dr a danıştım benim için umut yoktu . Cihaz farkı da olabiliyor tabi eskiyse duyulmaya biliyor bende o zamanlar böyle bir post açmıştım kızlar öyle yazmıştı
elvan_ylmz Hatice_11 belki oyledir ya inşallah, sizin peki beta degerleriniz yuksekmiydi kalp atışı yokken
Hatice_11 elvan_ylmz doktorum keseyi gördükten sonra beta takibini bıraktı en son 3114 tü sanırım betam . 9. Haftamda kürtajdan önce beta bakıldığında 10000 di düşmüş yani .