31+2 yim şuan bu geceden beri uyuyamıyorum ağrım var hemde fazlasıyla belim kasıklarım ve karnım ciddi ölçüde acı çekiyorum karnım geceden beri sert ve hiç yumuşamıyor bebeğim çok hareketli fakat sanki haraket ettikçe kasıklarıma daha da baskı yapıyor yürümeye korkar oldum sanki her an düşüp gidecek gibi ve ishal olmuşum cidden çok kötüyüm ilk gebeliğim ve hiç bir bilgi sahibi değilim sizce sancı mı ne yapmalıyım yaşayanlar varmı