Laayla Kızlar 21 ocak öğleninde bugün de doğmaz edasıyla kalkıp kontrole gittim 39+1 olan bebişimin ultrasonda kilosu 4.100 olarak göründüğü için sezeryan denmişti bebek kanala inmemişti suyum gelmemişti ancak sancım çıkıyordu (ben hissetmedim pek ya) beni eve yollamadılar yatışımı verdiler kahvaltı ettiğim için 7 saat beklememi söylediler sonrasında spinal anesteziyle sezeryan oldum doktorlar o kadar naif ve naziktiler ki anlatamam size keza hasta bakıcıları da öyleydi neyse masaya yatmamla bebeğim çıktı zaten bana gösterdiler AYY BUNU BEN Mİİ DOĞURDUUUM gibi cümleler kurarak sevinç çığlıkları atıyorum gözümün önünde kontrolü yapıldı kayıt test gibi şeyler için götürüldü aşağıda görüşürüz annesiii diyen bir bebek hemşiresi😍 işlemlerim devam ederken sürekli benimle sohbet eden iki tane hemşire vardı yanımda hiçbi şey anlamadan odama götürdüler sonra miniğim geldii peşine de babasııı☺️☺️ ya efsane bi duygu kızlar narkoz etkisi gidince gerçek dünyaya bir merhaba diyosunuz 😞😞 amaaa yanınızda size bakmak için gözlerini açmaya çalışan miniğinizi görünce senden gelecek her şeye varım ulaan cesaretine sahip güçlü analar oluyorsunuz 💪🏻💪🏻💪🏻 bu arada gittiğim hastane GÖZTEPE DEVLET HASTANESİ arkadaşlar bu konuda çok netim özel hastanedeymişim gibi hissettim çok şükür ☺️ işte benim doğum hikayem de böylee❤️
Hulyaaaaa75 Laayla hayirli olsn allah anali babali buyutsun insallh canm bbegin ayni kilodami dogdu yanilma varmiydi
Denizcntrk Laayla ay gozlerim doldu okurken cok duygulandim😊 Allah anali babali buyutsun insallah saglikla huzurla💕
Laayla Hulyaaaaa75 canım epey yanılmışlar bu arada 3.650 doğdu bebeğim ama özele giderken o da diyodu iki hafta önden gidiyor karnı diye ikisi farklı hastane aynı şeyi söyleyince ben pek sorgulamadım
Eminegkgl Laayla tüylerimi ürperttiniz... Ne güzel tanımlamışsınız annelik duygusunu. Gözünüz aydın. Rabbim sağlıklı huzurlu bir ömür versin size meleğiniz ile birlikte💕
Aysedgrlikrkmz Laayla maşallah bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🙏🏼 Uzun ömürlü olsun 🥰
Lee Laayla kız hayırlı oldun maşallah size hayırlı evlat olur inşallah bende diyorum bu koz nerde az konuşalım diyecektim. Meğer doğurmuş gelmiş🤪