Wg12 Kızlar 37 haftalığım Bugün doktor Kanalda dedi Sancı inşallah gelir kendiliginden dedi Açılma için falan ne yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var nstde hiç sancı çıkmadı
aslcnr Wg12 başı aşağı dönük olunca kanalda mı demek yoksa başka açıklamasımı var bilmediğimden soruyorum bebiş ❤️
Almira_ Wg12 squat yapin. Pelvis masajı ve egzersizleri yapın. Merdiven çıkıp inin yan yan bacak açarak. Bacak açık ördek yürüyüşü yapın. Evin yerlerini elinizle bacaklar açık şekilde silin. Eşinizle cinsel temasta bulunun.
Kubrakaraduman aslcnr baş aşağı ve kanalda olması ayrı şeyler sanırım ya bende bi türlü emin olamıyorum ama doktorum banada 36 haftada baş aşağı dedi kanalda diye bişey söylemedi ama bende burda durayım bakalım
Wg12 aslcnr daha öncelerde başı asagdaydi ama kanalda değildi Şimdi öyleymiş Sancı çıkmadı ama bişeyler yapmaya başlayacağım Doğum için Normal İstiyorum Bakalm nasl olcak kendiliginden sancın gelrse çok iyi dedi doktor
Sundus_0 aslcnr hayır baş aşağı ve kanala girdi demek ikisi farklı tabirler bebek önce baş aşağı pozisyonunu alıyor daha sonra kanala giriyor kimin de bu bebek döndükten sonra oluyor kimisinde doğum ağrıları ile beraber bebek kanala giriyor bebiş 😄
Sundus_0 Kubrakaraduman " baya olmuş yazıyı yazalı ama baş aşağı ve kanala girmesi ayrı durumlar bebek önce baş aşağı normal doğum pozisyonunu alır daha sonra kanala girer