Ben çok erken bir dönem de yaşadım, karpal tünel sendromu olarak geçiyor, nöroloji doktoru hamilelik nedeniyle sadece atel verebiliyor, ödem sinirlere Baskı yaptığı için oluyor. Bilek düz durunca ağrı ve uyuşukluk baya azalıyor. Bol su ve az tuz tavsiye etmişti ve kilo alımına dikkat etmek gerekiyor demişti.