5+0 da kesemiz gözüktü. Bir hafta sonra geldiğinde doktorumuz hem bebeği hem kalp atışını duyarız dedi. Bugün tam 6+2 de hem bebeği hem kalp atışını gördük. Ama dinleyemedik çok derinden geliyordu. Haftaya tekrar gideceğim tam anlamıyla haftaya sesinide duyarız dedi🥹