Beren77 gayet iyi canım bir sıkıntı yok cok sukur kimisi t dedi kimisi kalp dedi , t olsa bile oranı önemliymiş hadi seklini gectim bebeğin yerleşme yeri uç kısımda olursa yine bi sıkıntı olmazmıs bebeğin yerleşim yeri gayet saglıklı bi problem yok dediler suanlık cok sukur ne kanamam ne ağrım hiç bişey olmadı