Feniks 38+4 de ayın 8 inde sezaryen olucam plt düşüklüğü nedeniyle ama olsun hiç önemli değil siz tecrübeli annelerden öneri almak istiyorum ilk gün göğüs pompasıyla sağım yapmalı mıyım sütümü daha hızlı nasıl getirebilirim vs her konuda öneriye açığım