Merhaba kızlar ben 2 yıl önce sezeryan doğumla anne oldum. Şimdi 7 aylık hamileyim çocuğum küçük 2 yaşı var yeniden sezeryan olmak istemiyorum çocuğuma bakmam lazım yardımım pek yok. Acaba normal doöum yapabilirmiyim diye düşünüyorum. Sezeryan sonrası normal doöum yapan oldumu? Nasıl oldu? Neler yaşadınız paylaşa bilirmisizini?