zerrindibic o haftalarda hareketleri düzenli olmaz zaten, endişelenmeyin ama doktora bi görünebilirsiniz içiniz rahat eder hem. Ama ben de kullanıyorum çamaşır suyu falan. Solumamaya çalışın ve cam açık olsun, siz de öyle yapmışsınız zaten. Doktorunuza ulaşın dediğim gibi eğer içiniz rahat değilse.