ayse156 yani özele surekli gitmek istemedim is yerinden servergazide elif hanimi tavsiye ettiler ona gidiyorum evet iyi bi bayan ama bi on yargi var hastane iyimi kotumu diye ondan dolayi ozelede bi zeynep hanima gitmistim perinatoloji olarak cagri beye gittim zaten super bi doktor ama yani ozel klinigi var ona dogum yapsam 100 binden cikamam galiba hic sormadimda😂 ama cihazi falan mukemmel yani