34 . Haftadaym Kızlar tansiyon kaçın üstüne çıkınca riskli acaba ? Beni sağlık ocağından aradılar 13 bile istemiyoruz riskli dikkat et mutlaka ksrdiyolojiye git dedi bana çok tedirgin oldum anlık aksam yemekleri sonrası yükseliyo benim bazen dengem bozuluyo
Kadın dogumcumda 14 üstüne çıkmadıkça sıkıntı yok demişti hangisi doğru bilmiyorum ama çok tedirgin oldum çünkü anlık 15 oluyo 5 dk 10 dk sonra düşüyo panikte yapıyorum o an kadın dogumcum 41 e kadar beklicez diyo ben böle olursam 41 e kadar nasıl bekliyim yani valla üzülüyorum ya nabcm